Wednesday, 15 January 2014

LE update



Voordat deel 8 gepubliceerd wordt, laat ik nog even mijn vorderingen zien met een paar foto's.

Before part 8 is going to be published I will show you my progress with thes few pictures below.


De vazen en bloemen heb ik zelf bedacht. Er was eerst wel een vaas met wat bloemen van het patroon maar die heb ik helemaal uitgehaald nadat ik er een paar weken naar gekeken had. Het was niet mooi geworden. Ik heb gekozen voor vormen die ik makkelijker te maken vind. Nu vind ik het zo leuk dat het heel snel gaat!
 De steeltjes zijn er nog niet maar die zal ik later borduren.

I made up the vases and flowers myself. Initially I started with a vase and some flowers from the pattern but I didn't like it. Now I work with shapes that I found much easier to work with. And I have so much fun making them that the sewing is going much quicker.
I will embroider the stems later.








Ik heb vooraf geen ontwerp of tekening gemaakt. Ik knip direct malletjes, of gebruik ronde vormpjes en na het rangschikken naai ik ze vast. Ik hoop vandaag nog een begin te maken met de bloemetjes voor vaas 3 en 4.

 I didn't make a design before I started. I just cut the templates or use round plastic templates. After I rearange them I can applique them. I hope to start wtih the flowers for vase number 3 and 4 today.

Have a nice day,
Gezellige dag nog,

Groetjes
Annemieke